تین کلاینت 730
همه چیز در مورد تین کلاینت HP t730

فهرست مطالب:

معرفی تین کلاینت HP t730

HP t730 Thin Client یک تین کلاینت قدرتمند از شرکت اچ پی است که ظاهری بسیار زیبا دارد. اچ پی معتقد است که زیباسازی محیط کار عامل مهمی در طراحی این تین کلاینت هاست و در طراحی تین کلاینت اچ پی t730 به این موضوع توجه کرده است. بدنه فلزی تین کلاینت اچ پی t730 با روکش و قاب پلاستیکی براق به زیبایی طراحی شده است.

مشخصات فیزیکی HP t730

مینی کامپیوتر HP t730 دارای یک پردازنده 64 بیتی 4 هسته‌ای از نوع AMD با فرکانس 3.6 گیگاهرتز می‌‍باشد. توان مصرفی این پردازنده نیز  35 وات است.

رم HP 730:

تین کلاینت اچ پی t730 دارای دو اسلات رم DDR3L با حداکثر ظرفیت 16 گیگابایت است که این امر باعث می شود HP t730 یک تین کلاینت حرفه ای باشد.

فضای ذخیره سازی Thin Client HP t730:

از نظر فضای ذخیره سازی تین کلاینت، HP t730 دارای یک اسلات هارد است که سرعت بی نظیری را در کنار پردازنده و رم سریع به کاربران ارائه می دهد.

گرافیک HP Thin Client

از نظر گرافیکی، تین کلاینت HP t730 مانند سایر قطعات از گرافیک منحصر به فردی بهره برده‌است. گرافیک AMD Radeon R7 که در کلاینت HP 730 تعبیه شده است، کیفیت تصویر Ultra HD بی نظیری را ارائه می دهد که از DirectX 11.2 / 12 نیز پشتیبانی می کند.

کارت شبکه بی سیم و سیمی کلاینت HP t730:

کارت شبکه سرویس گیرنده HP t730 نمونه ای از قدرت در میان سایر تین کلاینت ها است. HP Thin Client HP t730 را به 8776 مگابیت بر ثانیه بی سیم و سری بلوتوث AC دو کاناله مجهز می کند، بنابراین تینکلاینت HP t730 برای چندین سال از پشتیبانی قوی در ارتباطات بی سیم برخوردار است. علاوه بر این کارت شبکه 1000 کابلی این دستگاه ارتباط پرسرعت در شبکه کابلی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

پورت‌های HP t730:

تین کلاینت اچ پی تی 730 دارای 6 پورت USB 2.0 و همچنین دو پورت USB 3.0 است. علاوه بر این، یک جفت port ورودی و خروجی صدا و یک میکروفون، و همچنین یک جفت پورت موس و کیبورد PS2 در این کامپیوتر کوچک تعبیه شده است که نیازهای کاربران را برآورده می‌کند.

تین کلاینت HP t730 دارای چهار خروجی تصویر پیشرفته Display Port است که می تواند چهار تصویر با کیفیت بالا را به طور همزمان ارائه دهد.

این تین کلاینت دارای پورت LPT و COM نیز می باشد که دامنه کاربردهای این تین کلاینت را تا کاربردهای صنعتی گسترش می دهد و مزیت بسیار خوبی برای کاربران است.

با توجه به بازار هدف، در این تین کلاینت یک اسلات PCI برای گرافیک های تخصصی نصب شده است که می تواند حتی سنگین ترین نرم افزارهای گرافیکی را نیز مدیریت کند.

در زمینه نرم افزار نیز مانند سایر محصولات اچ پی می توان از آن هم به عنوان زیرو کلاینت و هم به عنوان تین کلاینت استفاده کرد. در صورت استفاده از HP t730 به عنوان زیرو کلاینت، کاربران می توانند از پروتکل های RDP \ RFX، PCOIP، HDX استفاده کنند و در صورت استفاده به عنوان تین کلاینت، می توان سیستم عامل مورد نیاز را نصب و استفاده کرد.

منبع تغذیه تین کلاینت HP t730:

تین کلاینت 730 منبع تغذیه 85 وات می‌باشد که با آداپتور 19.5 ولت و 4.3 آمپر کار می کند. در نتیجه با توجه به تجهیزات استفاده شده برق مصرفی آن بسیار کم است.

این تینکلاینت تنها 1.8 کیلوگرم وزن دارد و ابعاد دستگاه 22*6.5*24 سانتی متر است.

 

آشنایی بیشتر با مینی کامپیوتر ها، اینجا را کلیک کنید.

مطالعه تجزیه و تحلیل مزایای تین کلاینت ها، اینجا را کلیک کنید.

بررسی تحول و کارکرد مینی کامپیوتر، اینجا را کلیک کنید.

تحلیل چگونگی کاربرد مینی کامپیوتر ها در شرکت‌ها و ادارات، اینجا را کلیک کنید.

مقایسه‌ی گران ترین و ارزان قیمت‌‌ترین مینی کامپیوترها، اینجا را کلیک کنید.

بررسی Thin Client HP t430، اینجا را کلیک کنید.

دانستن همه چیز در مورد تین کلاینت HP t630، اینجا را کلیک کنید.

منبع:

tiny

cutt

bit

بهترین تین کلاینت، تفاوت تین کلاینت و مینی پی سی، راهنمای خرید تین کلاینت، فروش مینی کامپیوتر صنعتی، قطعات تین کلاینت، راهنمای خرید مینی کیس استوک، قیمت مینی کامپیوتر اچ پی، نصب ویندوز روی تین کلاینت، دانلود نرم افزار تین کلاینت، ویندوز مخصوص تین کلاینت، راه اندازی زیرو کلاینت، تین کلاینت چیست، آموزش نصب کلاینت، راهنمای خرید تین کلاینت، بهترین تین کلاینت، قیمت مینی کیس core i5، مینی کامپیوتر اینتل، قیمت مینی کیس hp