مینی کامپیوتر
کاربرد مینی کامپیوتر ها در شرکت‌ها و ادارات چگونه است؟

مینی کامپیوتر‌ها، به دلیل مزایایی که دارند در بیشتر محیط‌های کاری مورد قرار می‌گیرند. از مواردی که استفاده می‌شوند، در شرکت‌ها و ادارات می‌باشد.  مینی کامپیوتر ها، امروزه به خاطر حجم کم‌شان طرفداران زیادی در شرکت‌ها و ادارات پیدا کرده‌اند.  زیرا مینی کامپیوترها فضای بسیار کمی را در محیط‌های کاری می‌گیرند. دلیل این موضوع نیز این است که در بیشتر محیط‌های کاری موضوع کمبود فضا به میان می‌آید. البته جای صحبت دارد که مقوله زیبایی نیز مطرح می‌شود.

موضوع زیبایی محیط کاری را نیز می‌توان با مینی کامپیوتر ها به بهترین شکل برآورده کرد. در نتیجه دیگر با کامپیوترهای کوچک، خبری از شلوغی محیط‌های کاری نیست. ویژگی دیگر مینی کامپیوترها این است که در کامپیوترهای کوچک مانند کیس‌های معمولی دیگر کابل‌های فراوان و پرتراکم در میز کاری وجود ندارد. در نتیجه دیگر دست و پا گیری کارمندان نیز وجود ندارد. در کنار زیبایی یکی دیگر از ویژگی‌های مینی کامپیوترها نصب آسان‌شان است. این گونه که می‌توان مینی کامپیوترها را به راحتی پشت مانیتور یا زیر میز نصب کرد. پس، دیگر نیازی نیست که جایگاه خاصی را برای کیس‌ها در شرکت و اداره در نظر بگیرید.

در نتیجه مشاهده می‌کنید که با یک انتخاب، به چه میزان تفاوت ایجاد می‌شود و نتیجه‌اش را در محیط کاریتان می‌بینید.

مینی کامپیوتر در اداره

ویژگی دیگر که برای انتخاب کامپیوترهای کوچک در شرکت‌ها و اداره‌ها مطرح می‌شود، موضوع ویروسی نشدن سیستم‌هاست. زیرا با استفاده از سرور و زیروکلاینت‌ها تمام سیستم‌ها و مینی کامپیوترها را می‌توانید با کمترین هزینه و با بالاترین امنیت تجهیز نمایید. بنابراین پیشنهاد می‌شود که از مدل‌های زیرو کلاینت و سرور در این بخش‌ها استفاده نمود. مانند زیروکلاینت‌ HP t410

کامپیوترهای کوچک استفاده‌های مختلفی دارند. که از جمله آن‌ها به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

1. حسابداری

در اداره‌ها و شرکت‌ها اکثرا بخش حسابداری فعال است. سوال این است که آیا حسابداری با نرم افزارهایی که مربوط به حسابداری است با مینی کامپیوترها سازگاری دارد یا خیر؟

باید گفت که در سیستم حسابداری، برای کار با نرم افزارها نیاز به سیستم‌های پرسرعت و مینی کامپیوترها و همینطور پشتیبانی راحت‌تر در استفاده از این نرم افزارها را نیاز خواهند داشت.

2. دبیرخانه

در دبیرخانه، زیروکلاینت‌ها را برای استفاده پیشنهاد می‌دهیم. زیرا برای استفاده از نرم افزارهای مربوط به اتوماسیون‌های اداری و اسناد ثبتی پیشنهاد می گردد تا از زیروکلاینت‌ها استفاده کنند. زیروکلاینت‌ها به این صورت هستند که با استفاده از سرور و اتصال به آن، چندین یوزر به آن متصل می‌شوند و تمام سیستم‌ها با کمترین هزینه و با بالاترین امنیت تجهیز می‌شوند.

3. سیستم نوبت‌دهی

در سیستم‌های نوبت‌دهی، به سیستمی ثابت با کارکردی 24 ساعته نیاز است که مناسب  رزرو نوبت باشد. در این صورت ما مینی کامپیوتری پیشنهاد می‌دهیم تا قابلیت کار بیست و چهار ساعته را در 7 روز هفته داشته باشند. به همین خاطر ما استفاده از تین کلاینت‌ها را پیشنهاد می‌دهیم. زیرا انتخابی مقرون به صرفه‌ و بسیار معقول‌تر می‌باشند.

4. اپراتور

بخش اپراتور مربوط به آماده کردن، راه اندازی و راهبردها است. در این بخش تمام دستگاه‌های اصلی و جانبی کامپیوترها و یا عملیات مربوط به ورود و نگهداری اطلاعات انجام می‌گیرد و پیشنهاد می‌شود از مینی کامپیوتری مانند مینی کامپیوتر زیر استفاده شود: HP t630

تین کلاینت اچ پی 630

منبع:

shorturl.at/lvzA5

https://cutt.ly/jRS1b7a

https://bit.ly/3pGaDLL

مزایا و معایب مینی کیس خرید اقساطی مینی کیس بهترین مدل مینی کیس، اسمبل مینی کیس، آیا مینی کیس برای بازی خوب است، قیمت مینی کیس، مینی کیس استوک ارزان، راهنمای خرید مینی کیس استوک، کاربرد مینی کیس، تعویض پاور مینی کیس، تعویض cpu مینی کیس، مزایا و معایب مینی کیس، مزایا و معایب مینی کیس، بهترین مینی کیس ها، مینی پی سی دیجیکالا، راهنمای خرید مینی کیس، خرید اقساطی مینی کیس، خرید اقساطی سیستم گیمینگ، مینی کامپیوتر چیست، مینی کامپیوتر چیست، کامپیوتر خانگی چیست، تعویض cpu مینی کیس