تین کلاینت 430
بررسی Thin Client HP t430

فهرست مطالب:

معرفی کامل Thin Client HP t430

همانطور که همه می دانند اچ پی یکی از بزرگترین شرکت‌ها در زمینه تین و زیرو کلاینت است. در میان محصولات کوچک و بزرگی که اچ پی تولید می‌کند، کامپیوتر کوچکی به نام تین کلاینت HP t430 تولید کرده است که ستاره کوچک و بسیار زیبایی در دنیای تین کلاینت‌های اچ پی است.

یکی از مزایای تین کلاینت‌ها، ابعاد و اندازه کوچک آن‌هاست. در یک محیط اداری و شرکتی، یکی از عوامل مهم و حیاتی در انتخاب کامپیوتر، اندازه کوچک و سهولت کار با آن هاست که یکی از دلایل مهم پذیرش تین کلاینت در ادارات، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی محسوب می‌شود.

این شرکت تین کلاینت اچ پی t430 را با یک قاب فلزی از جنس مس طراحی کرده تا هم استحکام مورد نیاز و هم انتقال حرارت مناسب را از طریق محفظه فلزی برای محافظت از تین کلاینت در برابر گرمای بیش از حد فراهم کند.

بر روی فریم فلزی HP Thin Client t430 یک قاب پلاستیکی صیقلی زیبا قرار گرفته که ظاهر زیبایی به آن بخشیده است.

در پنل جلویی تین کلاینت t430 از برند HP ابتدا دکمه پاور را می بینیم که هندسه زیبایی به پنل جلویی تین کلاینت می دهد که با LED زیر دکمه پاور قرار گرفته است.

پورت‌های HP t430

پنل سمت راست تین کلاینت HP t430 دارای یک پورت مدرن USB Type-C و یک پورت پرسرعت USB 3.1 است که همراه با خروجی هدفون صوتی (جک 3.5 میلی متری صدا) پورت های سمت راست HP t430 را تشکیل می دهد.

در پشت یک ورودی برق 19 ولت، خروجی تصویر HDMI و DisplayPort با وضوح 2160 در 3840 وجود دارد.

دیگر مشخصات تین کلاینت HP t430

پشت این تین کلاینت دارای پورت شبکه سیمی 1000، دو پورت USB 2.0 و یک قفل سخت افزاری است.

همه این‌ها در یک تین کلاینت با وزن باورنکردنی 416 گرم با ابعاد بسیار کوچک 3.2 x 13.5 x 13.5 سانتی متر موجود است.

کامپیوتر کوچک 430

مشخصات سخت افزاری Thin Client t430

مینی کامپیوتر HP t430 دارای پردازنده Intel Celeron N4000 است. این پردازنده از دسته پردازنده‌های لپ تاپ (کم مصرف) است که دارای 2 هسته با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و مجهز به گرافیک یکپارچه Intel UHD Graphics 600 می‌باشد.

این مینی پی سی همچنین دارای 2 گیگابایت رم غیر قابل ارتقا از نوع DDR4 با فرکانس 2400 مگاهرتز است.

تین کلاینت تی HP 430 از هارد دیسک‌های 16 گیگابایتی eMMC پشتیبانی می‌کند که برای اجرای سیستم عامل در حالت زیرو کلاینت و نصب ویندوزهای کوچک در حالت تین کلاینت عالی است.

همانطور که گفتیم تین کلاینت HP t430 دارای پورت شبکه سیمی 1000 است. همچنین مجهز به کارت شبکه بی سیم سری AC با دو آنتن داخلی 867 مگابیت بر ثانیه (اختیاری) است، بنابراین کاربران هیچ محدودیتی در ارتباط با شبکه ندارند.

مطالعه بیشتر در مورد مینی کامپیوترها، اینجا را کلیک کنید.

بررسی تجزیه و تحلیل مزایای تین کلاینت‌ها، اینجا را کلیک کنید.

آشنایی تحول و کارکرد مینی کامپیوتر، اینجا را کلیک کنید.

کاربرد مینی کامپیوتر ها در شرکت‌ها و ادارات، اینجا را کلیک کنید.

مقایسه انواع هاردها در مینی کامپیوترها، اینجا را کلیک کنید.

نحوه راه اندازی تین کلاینت، اینجا را کلیک کنید.

منبع:

tiny

cutt

bit