زیروکلاینت
زیروکلاینت PCoIP برای ایمن ترین دسکتاپ‌های راه دور در جهان

در این مقاله به موارد زیر می پردازیم:

PCoIP Zero Clients که مورد اعتماد برخی از بزرگترین سازمان‌های دولتی در جهان است، دارای یک پردازنده کاملاً یکپارچه و هدفمند برای دریافت تصاویر پیکسل رمزگذاری شده به جای داده‌ها در صفحه نمایش کاربر است. آن‌ها به شکل‌های مختلفی از جمله دستگاه‌های رومیزی، لپ‌تاپ‌ها، آل این وان‌ها و نقاط پایانی نصب رک از شرکای OEM ما عرضه می‌شوند.

oem

بر اساس پروتکل امن PCoIP (PC over IP) ما، PCoIP Zero Clients نقاط پایانی فوق‌العاده امنی هستند که در صورت اتصال به دسکتاپ‌ها و ایستگاه‌های کاری Teradici CAS، VMwareتجربه دسکتاپ برتر را ارائه می‌دهد.

با قابلیت‌های رمزگشایی سخت‌افزاری قدرتمند Teradici، PCoIP Zero Clients وضوح بالا، گرافیک سه‌بعدی با نرخ فریم کامل و رسانه‌های با کیفیت بالا را حتی در شبکه‌های با تأخیر بالا ارائه می‌کنند. و در مقایسه با قیمت یک رایانه رومیزی یا لپ‌تاپ، بسیار ارزان‌تر هستند.

راه‌اندازی و مدیریت دستگاه را ساده کنید

بدون نیاز به سیستم عامل برنامه، درایور، آنتی ویروس یا کدک به روز رسانی، PCoIP Zero Clients ساده ترین گزینه برای مدیریت نقاط پایانی است که تاکنون اختراع شده است. این نقاط پایانی به وصله‌های سیستم عاملی که می‌توانند برنامه‌ها را خراب کنند یا خرابی ایجاد کنند، نیازی ندارند، و CPU عمومی، ذخیره‌سازی داده‌های محلی یا سیستم‌عامل برنامه‌ای ندارند – صرفه‌جویی در زمان IT. در حالی که خطر را به حداقل می‌رساند.

کاهش هزینه‌های IT

مشتریان PCoIP Zero مقرون به صرفه ترین مشتریان موجود با طول عمر طولانی هستند. کاهش شدید هزینه‌های تامین دسکتاپ هزینه‌های مدیریت و نگهداری مداوم به طور قابل توجهی کمتر از رایانه‌های شخصی رومیزی سنتی است و با حداقل قطعات سخت افزاری، هزینه های بازیافت کاهش می‌یابد. ببینید سازمان شما چقدر با ماشین حساب ROI ما صرفه جویی می‌کند.

مشتریان PCoIP Zero به صورت مستقل، همه به صورت یک یا لپ تاپ از بیش از 30 شریک پیشرو در دسترس هستند. تمام برندهای PCoIP Zero Clients را می‌توان به طور موثر توسط کنسول مدیریت PCoIP Teradici پیکربندی و مدیریت کرد.

زیروکلاینت

کنسول مدیریت PCoIP

PCoIP Management Console Enterprise یک داشبورد بصری و معیارهای عملیاتی را ترکیب می‌کند که به مدیران فناوری اطلاعات امکان می‌دهد به راحتی مشتریان PCoIP Zero و کارت‌های ایستگاه کاری راه دور را مدیریت، نظارت و مقیاس‌بندی کنند. با مدیریت کنسول Enterprise، مدیران فناوری اطلاعات می‌توانند به سرعت و به راحتی دستگاه‌های جدید، مشتریان PCoIP Zero را با کارت‌های ایستگاه کاری راه دور، گزارش موجودی، بررسی معیارها، پیکربندی تنظیمات، و به‌روزرسانی میان‌افزار از یک کنسول واحد فراهم کنند.

منبع:https://bit.ly/3pqmayn

https://cutt.ly/GUhd3NU

https://tinyurl.com/2p9ye9h8

مزایای زیروکلاینت، پروتکل های vdi، نرم افزار زیرو کلاینت، آموزش نصب کلاینت، زیرو کلاینت ایرانی، زیرو کلاینت استوک، زیرو کلاینت hp t520، زیرو کلاینت hp t520، تفاوت zero client و thin client، مانیتور زیروکلاینت، تین کلاینت و زیرو کلاینت چیست، قیمت زیرو کلاینت hp t310،