آل این وان تین کلاینت 5470
ال این وان شگفت انگیز 5470 Dell Wyse

آل این وان‌ها از نظر ویژگی‌ها و عملکرد مانند رایانه‌های رومیزی معمولی هستند. تنها تفاوت بین یک کامپیوتر همه کاره و یک کامپیوتر رومیزی در تعداد قطعات آن است. دسکتاپ‌ها از کیس کامپیوتر به اضافه یک مانیتور جداگانه تشکیل شده‌اند، در حالی که در آل این وان‌ها تمامی قطعات به صورت یکپارچه است.

 

چرا باید آل این وان بخریم؟

رایانه‌های همه کاره بهترین گزینه برای کلاس درس، کتابخانه‌های عمومی و مکان‌هایی هستند که فضای اندکی را دارند. همچنین برای افرادی که فضای میز و ابزار ثابت محدودی دارد عالی هستند.

شما می‌توانید بر اساس نوع کاربری که دارید آل این وان مناسب خود را خریداری کنید اما در اینجا ما پیشنهاد شگفت انگیزی داریم که می‌توانید در هر کاربری که دارید از آن استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما آل این وان 5470 از برند دل است.

از ویژگی‌های ظاهری این کامپیوتر همه کاره شروع می کنیم.

 

ویژگی ظاهری آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470

آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470 طراحی بسیار چشم نوازی دارد و با ابعاد بسیار کوچکش مناسب برای هر مکانی است.

آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470 مجهز به صفحه نمایش 23.8 اینچی ضد نور است که لذت بیشتری برای کاربران دارد، زیرا می‌توانند فشار چشم را تا حد زیادی کاهش دهند و در دراز مدت به چشم آسیب نرسانند. این نمایشگر به گونه‌ای طراحی شده است که از فناوری Anti-Glare برای کاهش میزان بازتاب نور از صفحه نمایش استفاده می‌کند.

با توجه به اینکه نور منعکس شده از مانیتور باعث خستگی چشم می‌شود، صفحه نمایش این آل این وان دارای قابلیت ضد پرش و کاهش اشعه آبی مضر است که باعث کاهش کنتراست رنگ‌ها و وضوح صفحه می‌شود.

همچنین مانیتور آل این وان Dell Wyse 5470 به منظور افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید و سرعت نمایش به فناوری IPS مجهز شده است.

آل این وان تین کلاینت 5470

مشخصات فنی آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470

پردازنده

آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470 مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای از برند اینتل با فرکانس 2.5 گیگا هرتز است و از تکنولوژی مجازی سازی VDI پشتیبانی می‌کند.

حافظه رم

نوع حافظه رم این کامپیوتر همه جانبه، از نوع DDR4 با رم 4 گیگابایت به همراه دو اسلات است .البته شما می‌توانید از رم 8GB, 4GB و 16GB هم با توجه به نیاز خود استفاده کنید. لازم به ذکر است فرکانس رم آن 2400MHz می‌باشد.

حافظه داخلی

حافظه داخلی آل این وان تین کلاینت  ،Dell Wyse 5470 از نوع SSD SATA M.2 است که با سرعت بالای ذخیره سازی با ظرفیت 256GB  را برای شما فراهم کرده‌است. البته اگر بخواهید تا 1TB هم قابل ارتقا می‌باشد.اگر دغدغه حجم و فضای ذخیره سازی را دارید این آل این وان کاملا مناسب شما است.

 

پورت‌های متعدد

این کامپیوتر بدون کیس به چندین USB مانند LAN، USB 2.0، USB 3.0، Display Port مجهز است. تعداد زیادپورت و عملکرد آن‌ها، آل این وان Del Wyse 5470 را به یک کامپیوتر تجاری همه کاره تبدیل کرده‌است.

همچنین امکان فرمت هارد دیسک و پاک کردن تمامی اطلاعات موجود در درایو به صورت Wipe on Next Boot برای کاربران وجود دارد.

پورت ورودی و خروجی صدا

یکی از مزیت‌های اصلی برای کاربران وجود اسپیکر داخلی در این کامپیوتر کوچک است و قرار دادن 2 بلندگوی داخلی 3 وات در این ال وان گزینه ایده آلی برای کاربران است. این کامپیوتر همه کاره همچنین دارای جک ورودی و خروجی صدا 3.5 میلی متری در کنار و خروجی صدای 3.5 میلی متری در پشت دستگاه است.

آل این وان تین کلاینت 5470

 

مزیت‌های آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470

Powering -1

به عنوان یک مسئول فناوری اطلاعات، ممکن است مجبور شده باشید ویندوز را روی چندین کیس یا لپ تاپ نصب کنید! این امر معمولاً بسیار وقت گیر و دردسرساز است. اگر مدیر شبکه یک مجموعه و یک سازمان هستید، جالب است بدانید که آل این وان Dell Wyse 5470 این عملکرد را به راحتی به وسیله Powering  در اختیار کاربران قدرتمند قرار می‌دهد. این ویژگی به خصوص در کلاس‌های درس و مراکز آزمون بسیار کاربردی است.

2- AC Power

سیستم مدیریتی که در بین کاربران بسیار پرطرفدار است عملکرد AC Power می‌باشد که تجربه خوشایندی برای محیط های صنعتی و دوربین های مداربسته می‌باشد. این سیستم مشخص می‌کند که در صورت قطع برق غیرعادی پس از وصل شدن برق، سیستم چه عکس العملی دارد.

3- فن لس بودن

آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470 فاقد فن است و این قابلیت بدون فن به کاربران اجازه می‌دهد 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته کار کنند.علاوه بر این فاقد آلودگی صوتی است.

4- امنیت آل این وان Del Wyse 5470

آل این وان 5470 Dell Wyse دارای ویژگی‌های امنیتی بسیاری است که برای کاربرانی که به مسائل امنیتی اهمیت می دهند قابل توجه است.

به عنوان مثال، از طریق سیستم بایوس پیشرفته می‌توانیم پورت‌های ورودی و خروجی صدا، USB، دوربین‌ها، وب‌کم‌ها و Wi-Fi را غیرفعال کنیم.

 

معایب آل این وان تین کلاینت Del Wyse 5470

این کامپیوتر همه کاره فاقد صفحه نمایش لمسی است و برای افرادی که نیاز به صفحه نمایش لمسی دارند مناسب نیست.

نتیجه نهایی

اگر به دنبال آل این وانی هستید که بتوانید در هر مکانی همچون اداره، فروشگاه، بیمارستان، جایگاه سوخت و ….از آن استفاده کنید پیشنهاد ما به شما خرید آل این وان تین کلاینت 5470 dell Wyse است. فروشگاه ریز پی سی این کامپیوتر همه کاره را با گارانتی 12 ماه شرکتی ارائه می‌دهد.

منبع:

b2n

cutt

آل این وان چیست، قیمت کامپیوتر کامل ال جی، قیمت کامپیوتر کامل در بازار، بهترین مارک کامپیوتر آل این وان، لیست قیمت آل این وان اچ پی، آل این وان ، گارانتی آل این وان، آل این وان دل، قیمت ال این وان دل، آل این وان استوک دل، فروشگاه ال این وان، بهترین مارک کامپیوتر آل این وان، آل این وان hp، لیست قیمت آل این وان اچ پی،