تین‌کلاینت دل وایز 7010 - پردازنده تین‌کلاینت Dell Wyse 7010
کاربری و بازار هدف تین‌کلاینت Dell Wyse 7010

کاربری و بازار هدف تین‌کلاینت Dell Wyse 7010 – در این مقاله از سری مقالات ریز پی سی در خدمت شما هستیم با تحلیل بازار محور تین‌کلاینت دل مدل wyse 7010 که از دید مشتریان به دستگاه تین‌کلاینت دل وایز 7010 نگاهی داشته باشیم.

در حالت کلی 4 فاکتور زیر را به عنوان ملاک بررسی می‌کنیم تا مشخص گردد تین کلاینت Dell Wyse 7010 برای کدام کاربری‌ها مناسب‌تر هست.

  1. قدرت و سرعت تین کلاینت Dell Wyse 7010
  2. مقاومت فیزیکی تین‌کلاینت Dell Wyse 7010
  3. پورت‌های ارتباطی و قابلیت‌های تین‌کلاینت Dell Wyse 7010
  4. زیبایی ظاهری تین‌کلاینت Dell Wyse 7010
  5. ابلیت‌های نرم افزاری تین کلاینت Dell Wyse 7010

برای دستگاه تین کلاینت دل وایز 7010 پردازنده AMD G-Series S-T56N Dual Core درنظر گرفته شده است.

این پردازنده در کلاس پردازنده‌های لپتاپی (کم مصرف) می‌باشد که دارای 2 هسته با فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز است که در سال 2014 توسط کمپانی AMD روانه بازار شد.

تین‌کلاینت دل وایز 7010 به خوبی از پس کاربری‌های اداری (برای استفاده از مرورگر برای وب گردی و همچنین برنامه آفیس برای استفاده اداری) و با توجه به قدرت گرافیکی متناسب با پردازنده کاربری اداری این تین کلاینت و همچنین پورت‌های خروجی تصویر دوگانه که متشکل از یک پورت خروجی تصویر DVI و یک خروجی تصویر Display Port کیفیت تصویر فول اچ دی را همزمان روی دو مانیتور ارائه می‌دهد که برای کاربری اداری مناسب است که بخواهند وب گردی و آفیس را همزمان روی دو مانیتور انجام بدهند.

ویژگی بارز تین‌کلاینت دل وایز 7010 این است که بواسطه خروجی تصویر DVI با مانیتورهای قدیمی کاملاً سازگار می‌باشد.

قدرت و سرعت و قابلیت‌های در نظر گرفته شده در قسمت پورت‌ها کاملاً متناسب هم ساخته شده اند.

بدین معنی که قدرت پردازنده تین کلاینت Dell Wyse 7010 در کنار قدرت چیپ گرافیکی این تین کلاینت (گرافیک مجتمع AMD Radeon HD 6320Graphics) و سرعت رم‌ها (دو اسلات رم با Bus 1600 مگاهرتز) و هاردهای SSD بکار گرفته شده و پورت‌های خروجی تصویر متنوع بکارگرفته شده DISPLAY PORT و DVI به خوبی و روانی از عهده اداری با کیفیت فول اچ دی روی دو مانیتور همزمان برمی‌آید.

علاوه بر این‌ها زیبایی ظاهری (پرداخت زیبای قاب و جایگیری مناسب پورت‎ها) و مقاومت (بواسطه قاب فلزی زیبایی) تین‌کلاینت دل مدل wyse 7010 دغدغه شما را بابت طراحی فضای داخلی شرکت و سازمان شما برطرف می‌کند.

تمام تین کلاینت های کمپانی Dell قابلیت نصب بروزترین سیستم‌عامل‌ها از هر دو پلتفرم مایکروسافت و لینوکس را دارا می باشد.

بر روی تین‌کلاینت دل مدل wyse 7010 سیستم عامل XP و 7 نسخه‌های 32 و 64 بیتی نصب می‌شود و در صورت درخواست ویندوز مخصوص محدود شده کمپانی Dell نیز موجود است.

علاوه بر این ها، روی تین کلاینت Dell Wyse 7010  یک فریم ور خیلی کم حجم (thinos) موجود است که با نصب آن می‌توانید تین کلاینت دل مدل wyse 7010 را به زیروکلاینت تبدیل کرده و از هر سه پروتکل مجازی سازی روز دنیا (PCOIP,RDP,HDX) بهره ببرید.

اینجاست که کمپانی آمریکایی Dell مُهر اعتبار 50 ساله خود را نه با حرف بلکه با کیفیت کم نظیر دستگاه خود روی قاب مقاوم فلزی تین‌کلاینت Dell Wyse 7010 زده است تا تمام رقبا را به چالش کشیده باشد.

بنابراین با افتخار تین کلاینت دل وایز 7010 را برای کاربرانی پیشنهاد می کنیم که این تین کلاینت را برای وبگردی و کار اداری با برنامه‌های آفیس نیاز دارند و همچنین کاربرانی که می خواهند در محیط صنعتی (داشتن مقاومت بالا بواسطه تمام فلزی بودن این تین کلاینت) پیشنهاد می‌کنیم.