آل این وان
چیزهایی که در مورد آل این وان ها باید بدانیم

موضوعاتی که در این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد:

آیا در کار با لپتاپ هایتان نمایشگر 15 اینچی لپ‌تاپ شما کم‌ به نظر می‌رسد و شما بیشتر اوقات در یک مکان کار می‌کنید؟ مطمئناً، می توانید صفحه دوم را به نوت بوک خود وصل کنید یا یک دسکتاپ با مانیتور جداگانه انتخاب کنید.

اما گزینه ساده‌تر، آل این وان (AIO) است. تقریباً با همان پولی که برای یک لپ‌تاپ رده متوسط ​​تا رده بالا با صفحه‌نمایش 17 اینچی هزینه می‌کنید، می‌توانید یک all in one با نمایشگر 23 اینچی یا بزرگ‌تر تهیه کنید.

مانیتور آل این وان

اولین نکته قابل توجه در آل این وان، صفحه نمایش است. در حالی که برخی از رایانه‌های شخصی AIO ارزان‌تر با پنل‌های کوچک‌تر از 23 اینچ عرضه می‌شوند، اما برای فضاهای بسیار تنگ مانند آزمایشگاه‌های کلاس درس یا اتاق‌های خوابگاه مناسب‌تر هستند. آنچه واقعاً می خواهید یک صفحه نمایش حداقل 23 اینچی است. بزرگترین آل این وان هایی که تا به امروز دیده ایم دارای صفحه نمایش 34 اینچی خمیده هستند.

با یک صفحه نمایش 23 اینچی یا بزرگتر، تقریباً وضوح اصلی حداقل 1920 در 1080 پیکسل و فول اچ دی تضمین شده است و صفحه نمایش های بزرگتر حتی بالاتر خواهند رفت. در بسیاری از موارد، این میزان تا 4K (3840 در 2160 پیکسل) برای یک صفحه نمایش معمولی یا 3440 در 1440 پیکسل در یک صفحه نمایش فوق عریض است.

وضوح بالا به شما این امکان را می دهد که چندین پنجره را در کنار هم مشاهده کنید یا یک صفحه گسترده را با عرض سه تا چهار صفحه مشاهده کنید. در واقع، اگر همزمان چند کار دارید، هر چه فضای صفحه نمایش بیشتر باشد، در نتیجه برای شما بهتر است.

یک صفحه نمایش بزرگتر و وضوح بالاتر به شما امکان می دهد اندازه فونت Word یا صفحات گسترده اکسل خود را افزایش دهید و در عین حال اطلاعات زیادی را در یک زمان روی صفحه نگه دارید. صفحه نمایش دسکتاپ به طور کلی روشن تر از نمایشگر لپ تاپ است.

برای بهترین کیفیت صفحه نمایش به دنبال فناوری سوئیچینگ درون هواپیما (IPS) باشد. صفحه نمایش‌های IPS ذاتاً در مشاهده خارج از محور بهتر هستند، به این معنی که شما برای دیدن رنگ‌های دقیق و تمام جزئیات در تصاویر خود مجبور نیستید کاملاً در مرکز بنشینید.

جهت عمودی مانیتور

در مورد جهت عمودی باید بگوییم که آل این وان ها گاه به گاه دارای پایه‌ای است که به شما امکان می‌دهد صفحه را در جهت عمودی بچرخانید. حالت پرتره به شما امکان می‌دهد مطالبی مانند صفحات وب و تصاویر با شکل مناسب را بدون اتلاف فضای کناره‌های صفحه مشاهده کنید. این یک موهبت برای توسعه دهندگان وب و همچنین هنرمندان صفحه آرایی است که هنوز روی نشریات چاپی کار می کنند.

اگر حالت عمودی چیزی است که به آن علاقه دارید، بدانید که سیستم دارای قابلیت چرخش خودکار است. بدون آن، هر بار که نمایشگر را می چرخانید، باید تنظیمات نمایشگر را تغییر دهید.

CPU در آل این وان ها

هنگام بررسی و مقایسه CPU ها در AIO، یک تمایز کلیدی که باید مشخص شود این است که آیاall in one از یک CPU تمام دسکتاپ استفاده می کند یا به صورت منفک و جداست. اگر همه چیز برابر باشد، یک تراشه تمام دسکتاپ ترجیح داده می شود.

نحوه تشخیص: تراشه‌های موبایلی مانند اینتل (همانطور که گفته شد، بیشتر AIOهای دسکتاپ از تراشه‌های اینتل استفاده می‌کنند، برخلاف رقیب AMD) دارای یک “U”، “Gx” هستند (که در آن “x” یک عدد است. ) “H” یا “HQ” به انتهای شماره مدل تراشه اضافه شده است. یک CPU دسکتاپ هیچ حرفی در پایان نخواهد داشت یا شاید یک “K” یا “T” داشته باشد.

ذخیره سازی و پورت ها

در مورد فضای ذخیره سازی، اگر می خواهید ویدیویی را در کامپیوتر شخصی خود ذخیره کنید، به دنبال یک درایو بوت با حداقل ظرفیت 1 ترابایت باشید. ویدیوها هارد دیسک ها را سریعتر از هر نوع فایل دیگری مسدود می کند. اگر اهل دانلود سنگین هستید، یک درایو 2 ترابایتی را انتخاب کنید. تنها مشکل این است که هارد دیسک‌های چرخان سنتی در بوت کردن و بارگذاری برنامه ها نسبتا کند است.

آل این وان

اگر ترجیح می‌دهید یک سیستم سریع‌تر داشته باشید که سرعت بیشتری نسبت به مخزن ذخیره‌سازی فایل دارد، به دنبال AIO باشید که از یک درایو حالت جامد (SSD) به عنوان درایو راه‌اندازی استفاده می‌کند. اگر همه فایل های خود را در یک دستگاه ذخیره سازی متصل به شبکه مرکزی (NAS) یا در فضای ابری ذخیره می‌کنید، تقریباً هر SSD یا هارد دیسک 500 گیگابایتی یا بزرگتر کافی است. این برای سیستم عامل و تعداد انگشت شماری از برنامه های پرکاربرد کافی است.

همراهان گرامی کامپیوترمال، برای مطالعه در مورد مزایا و معایب آل این وان ها اینجا را کلیک کنید.

منبع:

tiny

cutt.ly

bit.ly

آل این وان، قیمت آل این وان msi، آل این وان چیست، قیمت کامپیوتر کامل ال جی دیجی کالا، قیمت کامپیوتر کامل در بازار، قیمت آل این وان msi دست دوم، بهترین مارک کامپیوتر آل این وان، لیست قیمت آل این وان اچ پی، آل این وان ایسوس، نمایندگی ال این وان ایسوس، گارانتی آل این وان ایسوس، آل این وان دل، قیمت ال این وان دل، آل این وان استوک دل، فروشگاه ال این وان، بهترین مارک کامپیوتر آل این وان، آل این وان hp، لیست قیمت آل این وان اچ پی، آل این وان بانه