آل این وان 5040
آل این وان‌ 5040 Dell Wyse

فناوری همیشه در خط مقدم حل مشکلات کاربران در حین استفاده از ابزارها قرار دارد و در نتیجه محیط زندگی ساده‌تر و سالم‌تری ایجاد می‌کند. حجم زیاد، سر و صدای بالا و تعمیرات وقت گیر و پرهزینه رایانه شخصی، کارشناسان را به فکر ساخت آل این وان‌ کوچک، سبک و ارزان تر انداخته است.

اکنون شرکت‌های بزرگ صنعتی محصولات مینی کامپیوتری را روانه بازار کرده‌اند و مشکلات کاربران سیستم را تا حد زیادی رفع کرده‌اند. این دستگاه‌های کوچک جایگزین بسیار کارآمدتری برای رایانه‌های شخصی بزرگ و پر سر و صدا هستند. مینی کامپیوترها در دو نوع تین کلاینت و زیرو کلاینت به بازار عرضه شده‌اند. تین کلاینت‌ها سیستم عامل دارند و به عنوان یک سیستم کامپیوتری کامل عمل می کنند. در حالی که Zero Client سیستم‌هایی هستند که نیاز به اتصال به سرور دارند.

آل این وان 5040

آل این وان‌ به عنوان یک سیستم کامپیوتری کامل با تمام تجهیزات جانبی که کاربران به طور همزمان نیاز دارند، بسیار کارآمدتر به بازار عرضه شده‌است.

در این مقاله به معرفی All-in-One Dell Wyse 5040 می‌پردازیم. بنابراین، این دستگاه را از لحاظ موارد زیر مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  1. پردازنده
  2. حافظه جانبی RAM
  3. حافظه داخلی سخت
  4. GPU
  5. پورت ها
  6. خواص فیزیکی
  7. پروتکل اتصال
  8. مصرف برق
  9. کاربری
  10. اقلام همراه

پردازنده آل این وان:

پردازنده این محصول ساخت AMD بوده و سری پردازنده‌ها دو هسته‌ای می‌باشد. مدل پردازنده سری T48E-G و فرکانس آن 1.4 گیگاهرتز است.

پردازنده آل این وان 5040

حافظه جانبی RAM:

نوع رم این آل این وان‌ SDRAM DDR3 بوده و از 2 تا 8 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. فرکانس حافظه رم 1600 مگاهرتز است.

حافظه داخلی All in One:

حافظه داخلی این محصول از فلش مموری 8 گیگابایت و SATA SSD تا 512 گیگابایت (و SATA HDD) تا یک ترابایت پشتیبانی می‌کند.

GPU:

پردازنده گرافیکی All-in-One Dell Wyse 5040 توسط AMD ساخته شده و دارای کارت گرافیک AMD Radeon HD 6250 است.
این کامپیوتر همه کاره دارای مانیتور 21.5 اینچی و کیفیت تصویر فول اچ دی است.

پورت ها:
کامپیوتر همه کاره Dell Wyse 5040، شامل یک پورت VGA، یک پورت نمایشگر، یک پورت RJ-45، چهار پورت
USB 2.0 و پورت اسپیکر می باشد.

مشخصات فیزیکی:

وزن این آل این وان پایه دار 4.60 کیلوگرم است. ابعاد دستگاه 34.3 * 4.5 * 53.1 سانتی متر و رنگ آن مشکی است.
All-in-One همه کاره Dell Wyse 5040 می تواند همزمان به دو نمایشگر متصل شود.

آل این وان

پروتکل اتصال:

سیستم عامل استاندارد Thin OS است و از پروتکل های Citrix ICA، Citrix HDX، Microsoft RDP، -RemoteFX RFX، PCoIP، VMware View، Horizon View و vWorkspace پشتیبانی می کند. همچنین سیستم عامل مرکزی Windows7, Windows8, است. همچنین قابلیت پشتیبانی از ویندوز 10 را داراست.

کاربری AIO:

این تین کلاینت برای کاربری‌های اداری و شرکتی، دانشگاه ها و مدارس، بیمارستان ها، فروشگاه ها، بانک ها، هتل ها، سازمان ها استفاده می شود. همچنین برای کاربری پتروشیمی و جایگاه سوخت نیز مناسب است.

مصرف برق:

تین کلاینت All-in-One Dell Wyse 5040 کمتر از 27 وات برق مصرف می کند و دارای آداپتور 3 آمپر 12 ولتی است.

اقلام همراه:

All-in-One Dell Wyse 5040 Client همراه یک ماوس اصلی، یک صفحه کلید اصلی، یک منبع تغذیه، یک کابل اتصال و ضمانت نامه ارائه می‌شود.

نتیجه نهایی:

با توجه به مواردی که در بالا به آن پرداخته شد، مصرف برق این دستگاه بسیار پایین است، هزینه ارتقاء این سیستم بسیار کم است.
از طرفی دیگر، نیازی به خرید آنتی ویروس ندارید (به دلیل وجود قفل سخت افزاری)، همچنین کامپیوتر همه کاره Dell Wyse 5040 با محیط زیست سازگار، و بسیار کارآمدتر و ارزان تر از رایانه‌های معمولی است. آل این وان‌ها تا حد زیادی مشکلات کاربران در استفاده از کامپیوتر را برطرف می‌کند.

منبع:

قیمت آل این وان، خرید آل این وان، قیمت آل این وان، قیمت آل این وان ایسوس، آل این وان یونیوو، آل این وان سرفیس، آل این وان استوک، آل این وان، آل این وان دل،تین کلاینت Dell Wyse 7020، تین کلاینت Dell Wyse 5060، تین کلاینت ارزان، تین کلاینت Dell Wyse 5070 extended، بهترین تین کلاینت