توییتر
توییتر اشتراک‌گذاری «رسانه‌های افراد خصوصی» را بدون اجازه ممنوع می‌کند

فهرست مقالات:

خبر ممنوعیت

این اعلامیه باعث نگرانی شد که توییتر محتوای خبرساز را ممنوع خواهد کرد، اما توییتر می‌گوید که برای توییت‌هایی که «به نفع عمومی هستند یا به گفتمان عمومی ارزش می‌افزایند» اعمال نمی‌شود.

توییتر به‌روزرسانی گسترده‌ای را در خط‌ مشی اطلاعات خصوصی خود ایجاد کرده است که برخی از منتقدان را در مورد فعال کردن سانسور نگران کرده است.

رسانه‌های خصوصی

این شرکت اکنون می‌گوید که «رسانه‌های افراد خصوصی بدون اجازه شخص یا افراد به تصویر کشیده شده» خط‌ مشی اطلاعات خصوصی آن را نقض می‌کند. این قوانین قبلاً اشتراک‌گذاری اطلاعات تماس افراد دیگر، مانند مکان فیزیکی آنها، بدون رضایت او را ممنوع می‌کرد. در حال حاضر آنها به دسته بسیار گسترده تری از محتوا اعمال می شوند.

توییتر این چنین می‌گوید:

توییتر می گوید: «به اشتراک گذاری رسانه های شخصی، مانند تصاویر یا ویدیوها، به طور بالقوه می تواند حریم خصوصی افراد را نقض کند و ممکن است منجر به آسیب روحی یا جسمی شود. “سوء استفاده از رسانه های خصوصی می تواند همه را تحت تاثیر قرار دهد، اما می تواند تاثیر نامتناسبی بر زنان، فعالان، مخالفان و اعضای جوامع اقلیت داشته باشد.”

توییتر تلاش می‌کند تا نگرانی‌های مربوط به سانسور احتمالی را با گفتن اینکه این سیاست «برای رسانه‌هایی که شخصیت‌های عمومی یا افراد را نشان می‌دهند، زمانی که رسانه‌ها و متن توییت همراه آن به نفع عمومی به اشتراک گذاشته می‌شوند یا به گفتمان عمومی ارزش می‌افزایند، اعمال نمی‌شود.»

توییتر

اما این شرکت است که «گفتمان عمومی» و «شخصیت های عمومی» را تعریف می کند. یکی از سخنگویان توییتر به “ستارگان تلویزیون واقعی، مدیرعامل و سایر مدیران C-suite، مجریان اخبار، خبرنگاران و سخنرانان عمومی” به عنوان افرادی که ممکن است در دسته دوم قرار گیرند اشاره می کند.

این شرکت در اطلاعیه خود می گوید: “ما همیشه سعی خواهیم کرد زمینه ای را که در آن محتوا به اشتراک گذاشته شده است ارزیابی کنیم و در چنین مواردی، ممکن است اجازه دهیم تصاویر یا ویدیوها در سرویس باقی بمانند. به عنوان مثال، ما در نظر می گیریم که آیا تصویر به صورت عمومی در دسترس است و/یا توسط رسانه‌های اصلی/سنتی (روزنامه‌ها، کانال‌های تلویزیونی، سایت‌های خبری آنلاین) پوشش داده می‌شود، یا اگر یک تصویر خاص و متن توییت همراه آن ارزشی به گفتمان عمومی بیفزاید، در راستای منافع عمومی به اشتراک گذاشته می‌شود. یا مربوط به جامعه است.”

این ممنوعیت شامل چه چیزهایی نمی‌شود:

یکی از سخنگویان توییتر می گوید که “تصاویر/فیلم هایی که نشان می دهد مردم در رویدادهای عمومی (مانند اعتراضات در مقیاس بزرگ، رویدادهای ورزشی و غیره) شرکت می کنند، به طور کلی این سیاست را نقض نمی کنند.”

توییتر همچنین مقاله‌ای را به اشتراک می‌گذارد که اقدامات اجرایی را که می‌تواند علیه شخصی که این خط‌ مشی به‌روز شده را نقض می‌کند، تشریح کند. این موارد می تواند از محدود کردن مخاطبان بالقوه توییت تا ممنوعیت کاربرانی که مکرراً قوانین را زیر پا می گذارند، متغیر باشد. اما این شرکت همچنین استثناهای متعددی را برای این خط مشی، و استثناهایی برای آن استثناها و غیره فهرست می کند.

برای اطلاع از این که چرا واتس اپ و اینستاگرام از دسترس خارج شدند؟، اینجا را کلیک کنید.

منبع:

tiny

cutt

bit

ورود به توییتر، ورود به توییتر بدون شماره موبایل، موبایل توییتر، نصب توییتر فارسی، آخرین نسخه توییتر، ساخت اکانت توییتر، اپلیکیشن های توییتر، مشکل ورود به توییتر، آخرین نسخه توییتر، نصب توییتر فارسی، دانلود و نصب توییتر برای اندروید، موبایل توییتر، توییتر وب، توییتر فارسروید، توییتر اندروید