توییتر
به اخبار توییتر می‌توان اعتماد کرد؟

فهرست مطالب:

نتایج مرکز تحقیقات Pew

توئیت‌های بیشتر عمدتاً برای سرگرمی توییتر را می‌خوانند، اما مرکز تحقیقات Pew  نشان می‌دهد که در میان 69 درصدی که گزارش دریافت اخبار در توییتر را دارند، دو سوم آنها حداقل به صحت آن اخبار اعتماد دارند.

دو مطالعه جدید از مرکز تحقیقات پیو در مورد استفاده آمریکایی‌ها از توییتر، هم سطح شگفت انگیزی از اعتماد به آن پلتفرم اجتماعی در مورد آن را نشان می دهد. آن‌ها همچنین پیشنهاد می‌کنند که رابط‌های حریم خصوصی توییتر نیاز به کار جدی دارند.

این مطالعات که دوشنبه منتشر شد – رفتارها و نگرش‌های بزرگسالان ایالات متحده در twitter و اخبار در توییتر: نور جدیدی را بر پلتفرم اجتماعی می‌تاباند که همچنان بحث‌های بسیار بیشتری را نسبت به چیزی که فقط برای یک سرویس انتظار دارید به راه می‌اندازد. بر اساس مطالعه Pew   که در ماه می منتشر شد، توسط 23 درصد از آمریکایی‌ها استفاده شده است.

twitter

برای شروع، محققان Pew دریافتند که twitter همچنان تحت سلطه است. 25 درصد از کاربران برتر از نظر حجم توییت، 97 درصد از همه توییت‌ها (شامل پاسخ‌ها، بازتوییت‌ها و توییت‌های نقل قول) را پست می‌کنند. یک سوم کاربران گزارش داده‌اند که کمتر از یک بار در هفته از توییتر بازدید می‌کنند، در حالی که 66 درصد حداقل به صورت هفتگی از twitter بازدید می‌کنند. در همین حال، 10٪ می‌گویند که نمی‌توانند تعداد دفعات بازدید روزانه سایت را بشمارند.

تعداد توییت‌هایی که عمدتاً توییتر را برای سرگرمی می‌خوانند – 42 درصد از پاسخ‌دهندگان – بیشتر از اخبار، 20 درصد هستند. اما در میان 69 درصدی که گزارش دریافت اخبار در توییتر را دارند، دو سوم از آنها «حداقل مقداری اعتماد» به صحت آن اخبار دارند.

این امتیاز بالاتر از رسانه‌های اجتماعی است که در مطالعه Pew  در ژانویه منتشر شد، زمانی که 59 درصد آمریکایی‌ها اخباری را که از این طریق دریافت می‌کردند آن را «تا حد زیادی نادرست» می‌دانستند.

یکی از دلایل مکرر ممنوعیت توییتر – آزار و اذیت سایر افراد در این سرویس – اکثر پاسخ دهندگان به نظرسنجی Pew را تحت تاثیر قرار نداده است، و تنها 17٪ تجربه شخصی را گزارش کرده‌اند.

حساب شما خصوصی است: آیا مطمئن هستید؟

بخشی از نظرسنجی که طراحان توییتر باید ابتدا در نظر بگیرند: یافته‌های آن در مورد انتخاب‌های حریم خصوصی افراد.

در میان پاسخ دهندگانی که دسته‌های توییتر خود را به Pew دادند، محققان دریافتند 89٪ از این حساب‌ها عمومی هستند – که بد است، با توجه به اینکه تنها 65٪ از این زیر مجموعه فکر می‌کنند حساب‌های آن‌ها عمومی است. و در میان پاسخ دهندگانی که گفته‌اند یا حساب‌هایشان خصوصی است یا از تنظیمات حریم خصوصی خود مطمئن نیستند، 83 درصد عمومی هستند.

برای مطالعه در مورد توییتر و اشتراک‌گذاری «رسانه‌های افراد خصوصی»، اینجا را کلیک کنید.

منبع:

bit

cut

tiny

ورود به توییتر، ورود به توییتر بدون شماره موبایل، موبایل توییتر، نصب توییتر فارسی، آخرین نسخه توییتر، ساخت اکانت توییتر، اپلیکیشن های توییتر، مشکل ورود به توییتر، آخرین نسخه توییتر، نصب توییتر فارسی، دانلود و نصب توییتر برای اندروید، موبایل توییتر، توییتر وب، توییتر فارسروید، توییتر اندروید